V případě jakéhokoliv dotazu nás můžete kontaktovat na

Info tel.: 602 689 541
e-mail: info@alfaoffice.cz

Servis tel.: 731 468 582
e-mail: servis@alfaoffice.cz

Obchod tel.: 602 669 011
e-mail: obchod@alfaoffice.cz
nebo pomocí toho formuláře. Rádi zodpovíme vaše dotazy.
Jméno a příjmení:

E-Mail:

Telefon:
Dotaz:

Pokladní systémy - elektronická evidence tržeb

24.05.2016

Naše společnost Vám nabízí pokladní systémy připravené pro elektornickou evidenci tržeb (EET) bez jakýchkoliv dalších měsíčních poplatků.

Zákon o evidenci tržeb byl dne 13.4.2016 vyhlášen ve Sbírce zákonů jako zákon č. 112/2016 Sb. Spolu s ním i doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kterým se snižuje DPH v oblasti stravovacích služeb z 21 na 15 % s výjimkou alkoholických nápojů, a to od okamžiku účinnosti zákona. Své tržby tak začne evidovat první skupina podnikatelů od 1. prosince 2016.

Termíny pro přechod pro EET:  

1. fáze - od 1. prosince 2016 - ubytovací a stravovací služby.

2. fáze - od 1. března 2017 - maloobchod a velkoobchod.

3. fáze - od 1. března 2018 - ostatní činnosti vyjma těch ve
    4. fázi, například svobodná povolání, doprava,
    zemědělství.

4. fáze - od 1. června 2018 - vybraná řemesla a výrobní
    činnosti