V případě jakéhokoliv dotazu nás můžete kontaktovat na

Info tel.: 602 689 541
e-mail: info@alfaoffice.cz

Servis tel.: 731 468 582
e-mail: servis@alfaoffice.cz

Obchod tel.: 602 669 011
e-mail: obchod@alfaoffice.cz
nebo pomocí toho formuláře. Rádi zodpovíme vaše dotazy.
Jméno a příjmení:

E-Mail:

Telefon:
Dotaz:

Pokladní systémy - elektronická evidence tržeb - EET pokladny pro 3. a 4. vlnu

20.02.2020

Naše společnost Vám nabízí pokladní systémy připravené pro elektronickou evidenci tržeb (EET) bez jakýchkoliv dalších měsíčních poplatků.

Od 1. prosince 2016 evidují poplatníci, kterým plynou tržby z poskytování ubytovacích a stravovacích služeb, od 1. března 2017 poplatníci, kterým plynou tržby z maloobchodu a velkoobchodu.

Počátek vzniku evidenční povinnosti u tržeb plynoucích z činností původně zařazených do 3. a 4. fáze evidence tržeb (jedná se o ostatní činnosti – např. svobodná povolání, doprava, zemědělství apod. a vybraná řemesla a výrobní činnosti) je v návaznosti na účinnost novely zákona o evidenci tržeb stanoven na 1. května 2020. Od tohoto data tak podléhají evidenční povinnosti všechny evidované tržby bez ohledu na to, z jaké činnosti pocházejí.


• v 1. fázi - od 1. prosince 2016 - ubytovací a stravovací služby
• ve 2. fázi - od 1. března 2017 - maloobchod a velkoobchod
• ve 3. a 4. společné fázi - od 1. května 2020 - ostatní činnosti, například svobodná povolání, doprava, zemědělství, řemesla a výrobní činnosti.


Více o EET na portálu eTržby - zde   Nabídka na eshopu -zde

Image 1